Drukuj

RODO

Administrator. Posted in Home

W dniu 25 maja 2018 zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i ich swobodnego przepływu (dalej jako Rozporządzenie). W związku z nowymi regulacjami o ochronie danych osobowych, chcielibyśmy spełnić nasz obowiązek informacyjny i wyjaśnić jak przetwarzamy Państwa dane.

Kto jest administratorem danych osobowych?

Administratorem jest  Salon Kosmetyczny GLAMOUR Magdalena Walków, Opole, ul. Armi Krajowej 11-13a

Kontakt z Administratorem jest możliwy za pomocą poczty elektronicznej:  Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi. m, lub telefonicznie: +48 609 00 12 00

Jak przetwarzamy dane osobowe?

Odpowiadamy za wykorzystanie danych osobowych w sposób bezpieczny, zgodny z umową / zleceniem/ współpracą oraz obowiązującymi przepisami.

Jaka jest podstawa prawna oraz cel przetwarzania danych osobowych?

Informujemy, że Państwa dane osobowe będą przetwarzane zgodnie:

art. 6 ust. 1 lit. b). Rozporządzenia – w przypadku realizacji umowy, zlecenia zakupu bądź podjęcia innych zleconych przez Państwa działań przed zawarciem umowy. W przypadku zawarcia umowy takie dane będą przechowywane przez okres 6 lat. Będą przechowywane przez okres 6 lat do momentu, w którym operacje, transakcje zakupu i postępowanie zakupowe zostaną zakończone, natomiast zobowiązania spłacone, rozliczone lub przedawnione, a także do czasu ustania wszelkich gwarancji i rękojmi z tytułu realizacji umowy lub zlecenia;

lub/i

art. 6 ust.1 lit. c). Rozporządzenia – w przypadku gdy przetwarzanie Państwa danych osobowych niezbędne będzie do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze;

lub/i

art. 6 ust. 1 lit f). Rozporządzenia – w przypadku gdy do zawarcia umowy nie doszło Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu tworzenia analiz, zestawień oraz statystyk na potrzeby własne. Takie dane będą przechowywane nie dłużej niż przez 3 lata od ostatniej czynności na danych osobowych bądź do momentu, w którym zażądają Państwo ich usunięcia.

Komu przekazujemy Państwa dane osobowe?

Państwa dane przekazujemy podmiotom, z którymi współpracujemy na potrzeby korzystania z produktów i usług dostawców, których jesteście Państwo przedstawicielami, np. podmiotom wykonującym usługi pocztowe, kurierskie,

Czy Państwa dane trafią poza Europejski Obszar Gospodarczy (EOG)?

Nie przekazujemy Państwa danych poza EOG (obejmujący Unię Europejską, Norwegię, Liechtenstein i Islandię).

Jak uzyskaliśmy Państwa dane osobowe?

Państwa dane osobowe pozyskaliśmy jako wynik wcześniejszej współpracy.

Jakie przysługują Państwu prawa?

Prawo do żądania od nas dostępu do danych osobowych, ich sprostowania, ograniczenia przetwarzania lub przekazania danych osobowych innemu administratorowi.

Prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzaniu danych osobowych w celu promocji naszych usług lub produktów.

Prawo do wniesienia skargi na przetwarzanie przez nas danych – jeśli uznają Państwo, że robimy to niezgodnie z prawem – do Generalnego Inspektora Danych Osobowych, a po 25 maja 2018 r. do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

Podane przez Państwa dane nie wynikają z żadnego obowiązku prawnego, a są dobrowolne. 

Ta wiadomość ma charakter jedynie informacyjny i nie wymaga odpowiedzi.